Inici / Treball - Comerç - Empresa / Servei a l'Ocupació - Buscar feina / Eines per buscar feina / Planificació de la recerca de feina

Planificació de la recerca de feina

Planificació de la recerca

Durant el procés de recerca de feina cal tenir una actitud proactiva, positiva, ser pacients i utilitzar tots els recursos que tinguem disponibles. 

 

Però abans de posar-nos hi a fons cal que fem una planificació acurada de tot el que farem, com, quan i decidir quines eines i recursos farem servir.

 

 

En definitiva, hem de detallar i organitzar les accions necessàries per aconseguir els objectius concrets que ens hem proposat. 

 

Elements clau:

  • Establir objectius clars
  • Planificar el procés
  • Organitzar les tasques
  • Ser constant en les accions
  • Revisar els resultats per millorar-los 

Recursos per a planificar i organitzar la recerca

 


 


                                                                                                          <TORNA ENRERE


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto