Inici / Treball i empresa / Buscar feina / Programes d'Ocupació / Plans d'ocupació

Plans d'ocupació

Plans d'Ocupació

Els plans d’ocupació són programes de contractació de treballadors/es aturats/des per a la realització d’obres i serveis d’interès general i social. A través de diferents vies de finançament cada ordre que convoca plans determina uns requisits específics per a poder contractar.

Actualment a l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès hi ha actius els següents:

Programa Treball i Formació per a persones aturades no perceptores

 

El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb el Programa Treball i Formació PANP pretén afavorir la inserció laboral i millorar l'ocupabilitat de les persones aturades, prioritàriament a les persones de 45 anys o més, que hagin exhaurit la prestació per desocupació i/o subsidi.

 

En aquesta convocatòria l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès no ha pogut presentar-se de forma independent i per aquest motiu, per tal de poder-nos beneficiar del projecte, des del passat 31 de gener de 2019, el Consell Comarcal ha contractat a 3 persones que treballen integrament al municipi realitzant tasques de caràcter públic i interès social, durant 6 mesos a jornada completa. Aquestes contractacions han sigut possibles gràcies a una subvenció atorgada pel Servei a l'Ocupació de Catalunya de la Generalitat i finançada pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social i confinançada pel Fons Social Europeu.

 

Durant aquests sis mesos, les tres persones contractades donaran suport a la brigada municipal. 

 

Durant el període del contracte les persones seleccionades realitzaran una acció formativa vinculada amb un certificat de professionalitat i relacionada amb les tasques que estan desenvolupant.

 

Programa Treball i Formació per a persones aturades beneficiàries de la renda mínima d'inserció 

 

El Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb el Programa Treball i Formació RMI pretén afavorir la inserció laboral i millorar l'ocupabilitat de les persones aturades beneficiàries de la renda mínima d'inserció  i intervenir per tal de millorar les seves condicions personals, socials, familiars i d'ocupabilitat.

 

En aquesta convocatòria l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès no ha pogut presentar-se de forma independent i per aquest motiu, per tal de poder-nos beneficiar del projecte, des del passat 28 de desembre de 2018, el Consell Comarcal ha contractat a 1 persona que treballa integrament al municipi realitzant tasques de caràcter públic i interès social, durant 6 mesos a jornada completa. Aquesta contractació ha sigut possible gràcies a la subvenció atorgada pel Servei a l'Ocupació de Catalunya de la Generalitat i finançada pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social i confinançada pel Fons Social Europeu.

 

Durant aquests sis mesos, la persona contractada realitzarà tasques amb la brigada municipal.

 

Durant el període del contracte la persona seleccionada realitzarà una acció formativa vinculada amb un certificat de professionalitat i relacionada amb les tasques que estar desenvolupant. 

 

 

Programa Complementari de Foment de l'Ocupació i de Suport a la Integració Social - Plans Ocupació de la Diputació de Barcelona 

 

La Diputació de Barcelona ha atorgat a l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès la quantitat de 146.550,78€ per un període bianual (2019-2020) pel desenvolupament del programa complementari de foment de l'ocupació i de suport a la integració social. 

 

El programa complementari de foment de l'ocupació i de suport a l'integració social s'articula al voltant de dues línies; la línia 1 de suport  al foment de l'ocupació i la línia 2 de suport a l'ocupació de persones en risc d'exclusió social. L'Ajuntament de Sant Quirze ha disposat de plena autonomia per tal de distribuir la quantitat de diners atorgada.

 

L'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès ha apostat per la contractació d'un total de 11 perones; 8 persones que compleixin els requisits establerts per la Diputació de Barcelona en la línia 1 de suport als plans d’ocupació i 3 persones que reuneixin els requisits de la línia 2 de suport a l’ocupació de col•lectius en risc d’exclusió i de reforç dels serveis socials municipals.

 

Corresponents als següents llocs de treball:

  • 4 persones com a auxiliars administratius/ves en diversos departaments realitzant tasques de recepció, atenció presencial i telefònica, introducció de dades, digitalització, actualització continguts, actualització de bases de dades i altres tasques de suport administratiu.
  • 2 persones com a peons de brigada de l'àmbit dels oficis (construcció, electricitat, pintura, fusteria, etc.) per a desenvolupar diverses tasques de manteniment a via pública, instal•lacions esportives i centres escolars.
  • 1 persona com a peó forestal desenvolupant funcions de neteja de perímetres, desbrossament, trituració de vegetació, neteja de marges i vorals, etc.
  • 4 persones com a conserges realitzant tasques de recepció, atenció presencial i telefònica, suport a les escoles i als centres cívics, gestió d’espais municipals, missatgeria, entre d’altres corresponents a la categoria. 

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto