Inici / Treball - Comerç - Empresa / Servei a l'Ocupació / Eines per buscar feina / Planificació de la recerca de feina

Planificació de la recerca de feina

Organitza't i planifica la recerca

Durant el procés de recerca de feina cal tenir una actitud proactiva, positiva, ser pacients i utilitzar tots els recursos que tinguem disponibles. 

 

Però abans de posar-nos hi a fons cal que fem una planificació acurada de tot el que farem, com, quan i decidir quines eines i recursos farem servir.

  

En definitiva, hem de detallar i organitzar les accions necessàries per aconseguir els objectius concrets que ens hem proposat. 


Informació i recursos per organitzar-te

 


 Elements clau:
  • Establir objectius clars
  • Planificar el procés
  • Organitzar les tasques
  • Ser constant en les accions
  • Revisar els resultats per millorar-los                                                        

Eines que et poden ajudar

 


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto