27/02/2018

L’OMIC atén més de 280 persones durant 2017

El servei també ha gestionat formació per a jovent i persones grans

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor ha atès aquest 2017 un total de 286 persones. Aquest servei respon a atencions, formació, tallers, reclamacions i denúncies. D’aquesta xifra es desprèn que s’ha aconseguit recuperar un import total de 7.019,04€.


Pel que fa a la tipologia d’expedients gestionats, 68 responen a consultes, 41 a reclamacions i 3 a denúncies. 
Els sectors bàsics que han generat més consultes i reclamacions han estat, en primer lloc, el de telefonia (23%); seguit per subministraments bàsics (21%) i serveis bancaris (17%).
A més, el servei també ha gestionat sessions formatives orientades a les persones més vulnerables en el consum: jovent i gent gran. 
Recordem que l’OMIC assessora la ciutadania en matèria de defensa de les persones consumidores i usuàries. És un servei d’atenció directa totalment gratuït i forma part de la Xarxa Local de Consum impulsada per la Diputació de Barcelona.
Trobareu el servei a l’edifici de Can Tuset. Cal demanar cita prèvia al 937216800, extensió 4100, o bé enviar un correu a: consum@santquirzevalles.cat.
 
X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto