07/05/2020

L’Ajuntament reprèn la contractació pública per mitjans telemàtics

La declaració de l’estat d’alarma va suspendre els procediments de contractació, que ara es reprenen sempre que es realitzin de forma electrònica

L’Ajuntament reprèn els procediments de contractació electrònica que van quedar suspesos per la declaració de l’estat d’alarma el passat 14 de març. Tanmateix, els serveis jurídics preparen ja l’inici de nous procediments de contractació que s’anunciaran en breu. 
Aquesta mesura respon al Reial Decret 17/2020, dictat pel govern d’Espanya el 5 de maig, que, entre altres, aprova la continuació i inici dels procediments de contractació celebrats per les entitats del sector públic durant la vigència de l’estat d’alarma, sempre que es realitzin per mitjans telemàtics.
 
Contretament, els expedients de contractació que van quedar aturats amb la declaració de l’estat d’alarma en termini de presentació d’ofertes, i que ara es recuperen, són:
  • Serveis de retirada de vehicles de la via pública i del seu posterior trasllat al dipòsit municipal 
  • Servei per l'elaboració de la diagnosis, projecte i dinamització de les accions per l'impuls de l'economia circular a Sant Quirze del Vallès dins del projecte d'especialització i competitivitat territorial "Vallès industrial, innovació i disseny de la indústria europea".
  • Impressió de rebuts d'avisos de pagaments tributaris
 
Es poden consultar tots els expedients al perfil del contractant.
 

 


Més informació

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto