07/07/2010

Les empreses quirzetenques Publiart-Quetex i Teyce reorienten amb èxit el negoci tèxtil

Una de les línies d'actuació d'ACTE, l'associació europea de col·lectivitats tèxtils, ha estat la promoció de la reorientació estratègica en empreses de tèxtil/moda, i en aquest sentit acaba de publicar un volum amb 31 casos d'èxit, entre els quals destaquen les empreses quirzetenques, Publiart-Quetex i Teyce Sl.

Publiart-Quetex, fabricant de teixits per a pijames i homewear ha reorientat amb èxit el negoci cap a la fabricació de teixits publicitaris, i Teyce, fabricant de cortines, ha iniciat una nova etapa amb la fabricació de maquinària pel montatge de cortines, a més de dedicar una divisió a la innovació de nous teixits.


ACTE va engegar l'any passat el projecte d'una Xarxa per a la Innovació, entre les activitats de la qual figurava la recopilació i documentació de casos d'èxit en matèria de reorientació empresarial. El projecte, que ha estat cofinançat pel fons Social Europeu a través del Departament de Treball, és fruit de la informació que s'ha recollit de nombroses reunions amb clusters tèxtils catalans. Les experiències han quedat plasmades en el llibre Bones Pràctiques de Reorientació Estratègica en Empreses Tèxtil/ Moda, que recopila els casos detectats que poden constituir exemples de bones pràctiques en matèria de processos de canvi i de reorientació empresarial. El llibre és una potent eina de sensibilització i motivació per a les empreses cap al canvi i cap a la incorporació de la innovació com a variable competitiva.


Més informació

X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto