Inici /

Ajuts econòmics individuals per al pagament de l’Escola Bressol Municipal El Patufet

Descripció



L’Ajuntament de Sant Quirze, dins de l’àmbit de les seves competències, té l’objectiu d’assistir i cooperar amb l’escolarització de l’educació infantil de 0 a 3 anys i contribuir a ajudar als pares i mares dels alumnes d’aquesta franja d’edat, i que estiguin matriculats a l’escola bressol municipal, amb ajuts econòmics que ajudin a suportar les despeses econòmiques del cost anual del curs.
Amb aquest objectiu, des del seu inici, l’Ajuntament ha convocat cada curs les bases que regeixen la concessió d’uns ajuts individuals a les famílies per contribuir en les despeses originades de la seva conciliació laboral i familiar


Tipus d'ajuts:


a) Ajuts generals


Les famílies que acreditin no haver tingut en el darrer exercici fiscal liquidat, una renda familiar superior als llindars establerts a les bases de la convocatòria.


b) Ajuts específics


Per optar a aquests ajuts s’haurà d’acreditar que la família es troba en els casos següents:


b.1 Família nombrosa o monoparental.
b.2 Alumnes amb discapacitat.
b.3 En cas de tenir més d’un fill al centre.
 


Qui ho pot demanar?



Els responsables dels infants empadronats a Sant Quirze del Vallès, que estiguin matriculats a la llar d’infants municipal en el curs 2015-2016, i ho justifiquin documentalment.


Documents que cal aportar



Formulari de sol·licitud C3X405 (una per infant)


 


Documentació sociofamiliar


  • DNI / NIE dels pares o tutors (Reutilitzable).
  • Llibre de família complert (Reutilitzable).
  • Títol de família nombrosa o monoparental (Reutilitzable).
  • Certificat de Discapacitat emès pel Centre d'Atenció a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Benestar Social i Familia o pels organismes competents (Reutilitzable).
  • Volant de convivència (Facilitat a l'OAC).
     

Documentació econòmica


  • Persones assalariades: última declaració de l'IRPF o en el seu defecte els fulls de salari de l'any anterior.
  • Autònoms: última declaració de l'IRPF.
  • En cas d'atur: certificat de SEPE (antic INEM) dels últims 3 mesos amb períodes d'inscripció, recepció de prestacions i/o subsidis per atur i les quanties percebudes
  • Beneficiari/es de renda mínima: Certificat acreditatiu de percepció de pensió i quantia actualitzada.
  • Pensionistes: certificat acreditatiu de percepció de pensió i quantia actualitzada.
     

Antelació amb que cal demanar



El termini de presentació de sol·licituds, serà de l’1 fins al 20 de setembre de 2015, ambdós inclosos.
L’alumnat matriculat a l’Escola Bressol Municipal amb posterioritat al termini establert de matrícula (incorporació tardana) haurà de presentar les sol·licituds del 2 al 20 de febrer de 2016 (ambdós inclosos) a l’Ajuntament. En aquest cas els efectes econòmics tindran lloc a partir del mes següent a la matriculació.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Servei d'Educació i Formació


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Gratuït.


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto