Inici /

Ajuts econòmics individuals pel pagament de l’Escola Municipal de Música Can Barra

Descripció



Ajuts econòmics, atorgats per l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, amb la finalitat de minorar la quota que paguen les famílies amb dificultats econòmiques i/o socials, o amb situacions especials, per l'escolaritat de l'alumnat de l'Escola Municipal de Música Can Barra.


Tipus d'ajuts

S'estableixen dos tipus d'ajuts:


  1. Ajuts de caràcter general adreçats a les famílies que acreditin no superar la renda familiar establerta en les bases d'aquesta convocatòria. Veure detall de barems de renda.
  2. Ajuts de caràcter específic adreçats a les famílies que estiguin en alguna d'aquestes situacions, tant a l'inici del curs, com al llarg del curs escolar:

               -Que es tracti d'una família nombrosa o monoparental
               -Que l'alumne estigui afectat per una discapacitat reconeguda
               -Que la família tingui més d'un fill al centre


Qui ho pot demanar?



Els beneficiaris d'aquest ajut són els responsables dels infants empadronats a Sant Quirze del Vallès que estiguin matriculats a l'Escola Municipal de Música el curs 2015-2016.


Documents que cal aportar





Formulari de sol·licitud C3X402 (una per infant)


Documentació sociofamiliar


  • DNI / NIE dels pares o tutors (Reutilitzable)
  • Llibre de família complert (Reutilitzable)
  • Títol de família nombrosa o monoparental (Reutilitzable)
  • Certificat de Discapacitat emès pel Centre d'Atenció a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Benestar Social i Familia o pels organismes competents (Reutilitzable)
  • Volant de convivència (Facilitat a l'OAC)

     

Documentació econòmica


  • Persones assalariades: última declaració de l'IRPF o en el seu defecte els fulls de salari de l'any anterior.
  • Autònoms: última declaració de l'IRPF
  • En cas d'atur: certificat de SEPE (antic INEM) dels últims 3 mesos amb períodes d'inscripció, recepció de
  • prestacions i/o subsidis per atur i les quanties percebudes
  • Beneficiari/es de renda mínima: Certificat acreditatiu de percepció de pensió i quantia actualitzada.
  • Pensionistes: certificat acreditatiu de percepció de pensió i quantia actualitzada


     

Antelació amb que cal demanar



El termini general de presentació de sol·licituds és de l’1 de setembre fins al 20 de setembre de 2015, ambdós inclosos.


L’alumnat matriculat a l’Escola Municipal de Música amb posterioritat al termini establert de matrícula (incorporació tardana) haurà de presentar les sol·licituds del 2 al 20 de febrer de 2016 (ambdós inclosos) a l’Ajuntament. En aquest cas els efectes econòmics tindran lloc a partir del mes següent a la matriculació.



On es demana (Presencial)




Oficina d'Atenció Ciutadana


Oficina Ajuntament

Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800


Oficina Torre Julià de les Fonts

C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937840136


Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal


 


Servei gestor



Servei d'Educació i Formació


Termini per resoldre i notificar



3 mesos


Sentit del silenci administratiu



Negatiu


Cost



Gratuït


X
Per millorar els nostres serveis, emprem cookies amb finalitats estadístiques.
Si continues navegant, entenem que acceptes que n'utilitzem.
Pots ampliar la informació aquí.
Accepto