Llicència d'obres menors per a parcel·lació o divisió en règim de propietat horitzontal
Descripció
Atorgar l’autorització per a realitzar la segregació o divisió, simultània o successiva, de terrenys en dos o més lots, que es porti a terme en terrenys classificats pel planejament vigent com a urbans o urbanitzables. No es podran realitzar parcel·lacions urbanístiques en sòls no urbanitzables o en sols urbanitzables sense Pla Parcial aprovat, ni quan s’hagi iniciat l’expedient de reparcel·lació o compensació.
Qui ho pot demanar?
- Propietari o propietaris de les finques que són objecte de la parcel·lació o divisió horitzontal.
Nota:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- les persones jurídiques,
- les entitats sense personalitat jurídica,
- els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documents que cal aportar
- Sol·licitud model
- Projecte tècnic de parcel·lació per duplicat i visat pel corresponent Col·legi Professional.
El projecte haurà de contenir, com a mínim:
- Memòria que faci referència al Pla que estableix les condicions de la parcel·lació o divisió horitzontal; es descriurà la finca a parcel·lar; es justificarà jurídicament i tècnicament l'operació de parcel·lació i es descriuran les parcel·les resultants amb expressió de superfícies i localització.
- Plànol topogràfic d'informació, a escala 1:500, en que es situïn els límits de la finca i es representin els elements naturals i constructius existents, així com les determinacions dels Plans d'Ordenació vinculants.
- Plànol de parcel·lació, a escala 1:500: Que inclogui la finca o finques inicials i les finques resultants, degudament acotats i amb indicació de les superfícies.
- Plànol d’emplaçament a escala no inferior a 1:500.
- Certificat de titularitat i/o nota simple informativa, emesos pel Registre de la propietat en els tres mesos anteriors a la sol·licitud de la llicència.
- Arxiu en format .dwg o .dgn de la implantació de l’edificació a la parcel·la i georeferenciat amb el sistema de coordenades UTM (ETRS89)
- Proposta de numeració de policia
En el cas que la documentació tècnica entrada no estigui visada:
- Certificat del Col·legi professional conforme el tècnic o tècnica no es troba inhabilitat/da (emès amb una antiguitat no superior a 3 mesos); número de col·legiat o col·legiada i col·legi professional al que pertany el tècnic o tècnica; justificació conforme disposa d’una pòlissa de responsabilitat civil (RC) adequada a l’entitat de treball que està assumint i estar al corrent de pagament de la pòlissa.
Antelació amb què cal demanar
2 mesos
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.
Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLid de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses).
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Servei de Territori i Medi Ambient
Termini per resoldre i notificar
2 mesos
Cost
Taxa de llicències urbanístiques parcel·lacions i reparcel·lacions:
Ordenança fiscal 4.3 art. 7, grup I, tarifa 6: Llicència de Parcel·lació / Divisions horitzontals
(El pagament es farà en el moment de la sol·licitud)