Cancel·lació de dades personals
Descripció
Exercir el dret a suprimir les dades personals que siguin inadequades, excessives o innecessàries, o quan es conservin durant un temps superior al que pertoqui, o siguin contràries a la Llei orgànica de protecció de dades.
La cancel·lació origina el bloqueig de les dades, i només s'han de conservar a la disposició d'administracions públiques, jutges i tribunals per atendre les responsabilitats que hi pugui haver. Una vegada passat el termini de prescripció, s'han de suprimir les dades.
Qui ho pot demanar?
- La persona afectada
- Els familiars d'una persona difunta
A través d'un representant, en els casos següents:
- Quan la persona afectada designi voluntàriament algú que la representi.
- Menors de 14 anys
- Persones discapacitades
Nota:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- les persones jurídiques,
- les entitats sense personalitat jurídica,
- els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documents que cal aportar
- Sol·licitud model
- Document acreditatiu d'identitat (i del representant, si escau).
- Documentació que motiva i acredita la dada a cancel·lar.
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.
Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
Per realitzar el tràmit online és necessari autenticar-se mitjançant un certificat digital instal·lat al vostre sistema operatiu i navegador d'Internet.
Si no disposeu de certificat electrònic, podeu sol·licitar gratuïtament un certificat personal al web de l'IdCat i descarregar-lo al mateix equip on realitzeu la sol·licitud després de verificar la vostra identitat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.
Si ja disposeu d'un certificat digital instal·lat al vostre sistema, inicieu la tramitació utilitzant l'enllaç següent:
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Alcaldia - Presidència
Termini per resoldre i notificar
10 dies
Sentit del silenci administratiu
Positiu
Cost
Gratuït
Observacions
Podeu consultar els fitxers que consten donats d'alta a l'Autoritat Catalana de Protecció de dades mitjançant www.apd.cat
- Si hi ha una prohibició legal.
- Si hi ha perill per a la defensa de l'Estat.
- Per qüestions de seguretat pública.
- Per protegir els drets i les llibertats de tercers.
- Per necessitats d'una investigació policial.
- Per assegurar el compliment de les obligacions tributàries.
- Si la Hisenda pública està inspeccionant la persona afectada.