- https://www.santquirzevalles.cat/actualitat/agenda/1293
- Tarda Jove: "La batalla final. El hip hop com a resolució de conflictes"
- 2011-10-07T00:00:00+02:00
- 2011-10-07T00:00:00+02:00
Tarda Jove: "La batalla final. El hip hop com a resolució de conflictes"
Analitzar el conflicte com un element positiu de transformació social. Cercar formes creatives de resolució de conflictes. Analitzar la relació de la moda amb els processos identitaris. Entendre la música com un element de cohesió i integració social. Conèixer la història del hip hop i la seva relació amb cultures minoritàries.
CONTINGUTS
Resolució de conflictes. Moda i costumisme. Música com a mitjà d’integració social, i identitat i cultura. La música pot ser a la vegada un mitjà per generar o per resoldre conflictes. A partir de videoclips s’analitza la història del hip hop i la seva relació amb la resolució de conflictes en cultures minoritàries.
A càrrec de la fundació Akwaba
Dia: divendres 7 d’octubre
Hora: a les 18h
Lloc: Espai Canya Jove
A partir de 12 anys.
Per a més informació de tot plegat:
Espai Canya Jove: www.canyajove.cat ; espaicanyajove@santquirzevalles.cat ; http://www.facebook.com/canyajove.santquirzevalles ; 937 227 444
Horari: 18 h Dirigida a: Joves a partir dels 12 anys Col·laboració: Fundació Akwaba
INFORMACIÓ ÚTIL
- Data 07/10/2011 de 00:00 a 00:00
- Organitza Ajuntament de Sant Quirze del Vallès
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal