Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Curs: "Com pensa la teva Clientela"


Curs: "Com pensa la teva Clientela"

En un mercat on hi ha més oferta que demanda, per fidelitzar la clientela hem de superar les seves expectatives. En aquest curs s'analitzarà el nou marc de relacions, la importància que té la clientela i el valor d'un servei excel·lent.

Contingut:

- Com són els clients avui dia. Tipologia de clients.

- La diferència entre la tàctica i l'estratègia comercial.

- Per quins motius reals ens compren els clients?

- Com defensar el preu quan no ets el més econòmic.

- La diferència entre la comunicació objectiva i la comunicació persuasiva.

- Tècniques de tancament de vendes.

- Què projectes al client amb la teva presència?

- Psicologia del consumidor i com adaptar-ho al teu negoci.

- Bases de neuromàrqueting per convèncer. Saber empíricament com pensa la clientela.

- Eines tecnològiques per predir el comportament del consumidor.

Ponent: Mònica Mendoza. Llicenciada en Psicologia (UAB), ha realitzat un màster en Direcció Comercial per EADA. És professora de Màrqueting de la UAB, d'EAE Business Schoool i del Col·legi d'Agents Comercials de Barcelona i assessora de vendes de la patronal CECOT i diverses empreses com Vodafone, General Electric, KTM o BBVA, entre d'altres.

Horari: De 9.00h a 14.00h Dirigida a: Empreses i persones emprenedores Col·laboració:

INFORMACIÓ ÚTIL


  • Data 09/05/2014 de 00:00 a 00:00
  • Lloc segona planta
  • Organitza Ajuntament de Sant Quirze del Vallès
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal