Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Xerrada de Xavier Berneda, Director General de Munich:Cas d'èxit a les xarxes socials d' estratègia de marca


MUNICH neix l’any 1939 com a fabricant de calçat tècnic esportiu amb seu social a Capellades, comarca de l'Anoia, i planta de producció a Vilanova d'Espoia, una població de la Torre de Claramunt. Munich fabrica anualment més de 850.000 parells de sabates anuals, el 46% dels quals correspon a calçat esportiu i el 54% a la línia enfocada a la moda. En els darrers anys, la firma ha aconseguit un lloc destacat en el domini de la moda, creixent en el mercat interior i en l'àmbit internacional i s’ha posicionat com una de les empreses capdavanteres en venda online i ecommerce. Una encertada estratègia de marca a través de les xarxes socials, els ha portat a ser uns dels líders en organització de campanyes i consecució de resultats. Vols saber com ho han fet? T’interessa conèixer com posicionar la teva empresa a través de les xarxes? Vine i escolta el que explicarà en Xavier Berneda, Director General de Munich i President de l’Associació de Fabricants i distribuïdors d’articles Esportius (AFYDAD) amb seu social al Barcelona Moda Centre de Sant Quirze del Vallès. Horari: 9.30h Dirigida a: Empreses i Persones Emprenedores Col·laboració: Ajuntaments de Barberà del Vallès i Castellar del Vallès

INFORMACIÓ ÚTIL


  • Data 09/11/2016 de 00:00 a 00:00
  • Lloc Barcelona Moda Centre. Ronda Maiols, 1 Polígon Can Feu Sant Quirze del Vallès
  • Organitza Regidoria de Desenvolupament Econòmic i Local
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal