- https://www.santquirzevalles.cat/actualitat/agenda/4083
- CURS FORMACIÓ: "Jo ho puc aconseguir" Coach Ocupacional
- 2017-05-24T00:00:00+02:00
- 2017-05-24T00:00:00+02:00
CURS FORMACIÓ: "Jo ho puc aconseguir" Coach Ocupacional
Des del Servei a l’Ocupació de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès us informem que els propers dies 24, 25 i 26 de maig de 2017 es realitzarà el curs de formació “"Jo ho puc aconseguir" Coach Ocupacional” adreçada a persones residents al municipi de Sant Quirze del Vallès i apuntades al Servei a l’Ocupació.
Aquest curs servirá per donar una altra òptica o la manera de gestionar la recerca proactiva de feina, potenciant els valors positius com l’autoestima, el compromís, la il·lusió, les emocions, els valors i les creences. S'adquirirant eines per revisar, cercar o reforçar estratègies per posar els objectius en acció, es donarant eines per transformar situacions aparentment negatives en oportunitats per créixer, conèixer i aprofitar el talent de cada persona.
Cal inscripció prèvia enviant un correu a ocupacio@santquirzevalles.cat
Documentació necessària:
Imprescindible adjuntar amb el correu el full d’inscripció degudament omplert.
Assistència gratuïta, 20 places limitades (per estricte ordre d’arribada dels correus)
Horari: De 9:30 a 13:30h Dirigida a: Persones residents al municipi de Sant Quirze del Vallès i apuntades al Servei a l'Ocupació Col·laboració: Amb el finançament de la Diputació de Barcelona - Imparteix la formació ACO SOLIMATGE S.L.INFORMACIÓ ÚTIL
- Data 24/05/2017 de 00:00 a 00:00
- Lloc Desenvolupament Econòmic i Local (Can Tuset)
- Organitza Ajuntament de Sant Quirze del Vallès
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal