Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

CINEMA Cultures: El fill de l'altre



Quan es prepara per entrar a l'exèrcit israelià, Joseph descobreix que no és fill biològic dels seus pares. Al néixer enmig de la guerra, va ser intercanviat accidentalment per Yacine, el nadó d'una família palestina que viu als territoris ocupats de Cisjordània. El món s'esfondra al voltant d'aquestes dues famílies. El rebuig, el dubte, la pèrdua d'identitat, els prejudicis de raça i religió s'erigeixen com espinosa barrera en les seves vides, i tots hauran d'intentar superar-la a través de la comprensió, l'amistat i la reconciliació en una atmosfera dominada per la por i l'odi.


El conflicte àrab-israelià cristal·litza en aquest profund drama de personatges que reflexiona sobre els orígens, la memòria i la necessitat de les guerres.

Audio i subtítols: Versió original amb subtítols en castellà
Durada: 105 min.

Donatiu: 2,5 €

La recaptació anirà destinada als projectes solidaris que Acció Solidària del Vallès i Cooperación i Ayuda desenvolupen.

Horari: 20 h Dirigida a: A partir de 12 anys Col·laboració: Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i Diputació de Barcelona

INFORMACIÓ ÚTIL


  • Data 24/01/2020 de 00:00 a 00:00
  • Lloc Sala Josep Brossa de la Patronal
  • Organitza Acció Solidària del Vallès i Cooperación y Ayuda
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal