Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Carnestoltes 2022


L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès està ultimant els detalls per tal de celebrar una jornada de Carnestoltes participativa i festiva el proper dissabte 26 de febrer.

Programa

17 h. Concentració dels i les participants a la Rua. Lloc: C. Priorat (davant el Complex Esportiu Municipal)

18 h. Inici Rua de Carnestoltes. Recorregut: avinguda camí del Mas, la rambla de Lluís Companys, la plaça 14 d’abril, la rambla de Lluís Companys, el carrer Vallcorba, el carrer Sabadell i avinguda de Pau Casals. 

19 h. Botifarrada Popular. Lloc: Avinguda Pau Casals

19:30 h. Concert: Dalton Bang. Lloc: Plaça d’Anselm Clavé

20:30 h. Arenga de Sa Majestat la Reina Carnestoltes. Lloc: Plaça d’Anselm Clavé
 
Indicacions: Tant els i les participants a la Rua com el públic assistent majors de 6 anys hauran de portar mascareta. A la plaça d’Anselm Clavé no es podrà beure, menjar i fumar.

Botifarrada Popular

Finalment, l’Ajuntament ha decidit organitzar la botifarrada popular de Carnestoltes. Les paradetes s’ubicaran a la plaça de la Vila. Els i les membres de les parades hauran d’anar disfressats i hauran de portar obligatòriament mascareta.  L’Ajuntament aportarà, com és habitual, botifarres, pa, sacs de carbó, graelles i taules.

Les entitats que hi vulguin participar han d’enviar un correu electrònic a participacio@santquirzevalles.cat. Tenen temps fins a aquest dimecres 16 de febrer per enviar-lo. Les entitats que hagin mostrat interès en muntar parada se les convocarà a una reunió en línia el proper dijous 17 de febrer, a les 19 hores.   

Horari: 18 h Dirigida a: Tots els públics Col·laboració: SQV Comerç

INFORMACIÓ ÚTIL


  • Data 26/02/2022 de 18:00 a 18:00
  • Lloc Carrers del poble
  • Organitza Ajuntament de Sant Quirze del Vallès
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal