Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Seguretat Ciutadana

La Junta Local de Seguretat posarà sobre la taula les dades de l'últim any

La sessió tindrà lloc el proper dimarts i és oberta a la ciutadania


La Junta Local de Seguretat posarà sobre la taula les dades de l'últim any

El proper 28 d’abril, l’Ajuntament organitza la Junta Local de Seguretat, una trobada presidida per l’alcaldessa, Elisabeth Oliveras. Aquesta sessió comptarà amb la participació dels diferents cossos policials i de seguretat que intervenen en l’execució, coordinació i seguiment del sistema de seguretat pública de Sant Quirze, amb l’objectiu de reforçar la col·laboració institucional i garantir una resposta eficaç davant les necessitats de la ciutadania.

Es tracta d’una sessió de caràcter anual i oberta a tota la població, concebuda com un espai de transparència, informació i diàleg. Durant la trobada s’abordaran diversos aspectes relacionats amb la seguretat al municipi, incloent-hi l’anàlisi de la situació actual, l’evolució dels indicadors de seguretat i les principals línies d’actuació previstes. Així mateix, els diferents cossos de seguretat presentaran les dades més rellevants i faran balanç de les actuacions policials dutes a terme durant l’últim any, tot posant en valor la tasca realitzada i els resultats obtinguts.

La sessió també vol ser una oportunitat perquè la ciutadania conegui de primera mà el funcionament dels dispositius de seguretat i pugui expressar inquietuds o plantejar qüestions relacionades amb la convivència i la seguretat al municipi.

La Junta tindrà lloc a la Sala Josep Brossa de la Patronal, a les 18.30 h, i es convida a tots els veïns i veïnes a assistir-hi i participar en aquest espai.