Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Gent Gran

Visita de la gent gran de Sant Quirze a la colònia tèxtil Cal Vidal

Una trentena de persones participen en la sortida cultural


Grup de persones durant la visita

El passat 10 de juliol, un grup de 36 persones vinculades al Servei de la Gent Gran de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès va gaudir d’una sortida cultural a la colònia tèxtil de Cal Vidal.

Grup de gent gran a l'autocar

Durant el matí, van fer una visita guiada per diversos espais emblemàtics com el teatre, els habitatges dels treballadors, la peixateria i el safareig, tot descobrint la vida a una colònia industrial del segle XIX.

colonia vidal1 (2).jpg

La jornada va continuar amb un dinar de germanor al restaurant Cal Pajares, a Gironella, molt ben valorat pel grup.

A la tarda, el grup va visitar la Torre de l’Amo de Viladomiu Nou, on van conèixer les dependències dels amos i del servei, en una activitat que va permetre entendre millor el context social de l’època.

colonia vidal1.jpg

Aquestes propostes formen part del pla d’activitats del Servei de Gent Gran. Podeu consultar les pròximes activitats al web municipal.

 

fotos