Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cursos, tallers

Taller: Apoderant-nos dels nostres cossos i emocions

Taller emmarcat en la programació dels actes per commemorar el 25-N, Dia Internacional contra la violència masclista


Taller emmarcat en la programació dels actes per commemorar el 25-N, Dia Internacional contra la violència masclista.

Aquest taller ens convida a immergir-nos en un procés d'autoconeixement, autoexploració i expressió a través del moviment, la música i la dansa lliure.

Posarem atenció a la nostra consciència corporal i emocional, des d'una perspectiva feminista que dóna valor a aquests espais oblidats i menyspreats en la nostra cultura patriarcal i capitalista. Redescobrirem els nostres cossos com un subjecte viu i plaent superant la idea del cos com un objecte estètic. Així donarem veu al nostre cos físic i emocional com un acte subversiu, reapropiant-nos de la nostra sensibilitat i capacitat d'expressió.

El taller busca ser un espai on cuidar el vincle amb nosaltres mateixes i amb altres dones i persones trans*. Ho farem compartint i posant al centre els nostres coneixements, experiències i vides com un espai d'escolta mútua on construir coneixements i resistències col·lectives.

A càrrec de la psicòloga, Mariona Penya i Guilarte, de l'Associació Enruta't.

Taller gratuït. Espai de trobada no mixt.

INFORMACIÓ ÚTIL