Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Llista d'admesos i en llista d'espera

Llista de persones admeses i en llista d'espera a les Activitats del curs 2026-2027 per a la Gent Gran.

D’acord amb el que preveu el Programa d’activitats per a la gent gran, es fa pública la relació de persones admeses i la llista d’espera a les activitats corresponents al període d’inscripció del 16 de juliol al 31 d’agost de 2026.


El 3 de setembre de 2026, es va constituir la Comissió d’Adjudicació i es va dur a terme el sorteig per determinar l’ordre d’admissió en aquelles activitats en què el nombre de sol·licituds ha superat el nombre de places disponibles.


El número obtingut en el sorteig ha estat el 290.


Les persones que es trobin en llista d’espera podran ser reubicades en altres grups que disposin de places disponibles. Així mateix, es preveu la creació de nous grups amb l’objectiu d’atendre la demanda existent. Des del Servei de Gent Gran es contactarà telefònicament amb les persones interessades per informar-les de les opcions disponibles.


La persona admesa haurà de confirmar la seva plaça presencialment el primer dia de classe. En cas de no comparèixer, s’entendrà que desisteix de participar en l’activitat.

La llista la podreu trobar en el següent ENLLAÇ.