Alta per registre electrònic
Envia la documentació de manera telemàtica a través del registre electrònic de l’Ajuntament de Sant Quirze.
Per fer-ho, necessitaràs un sistema de signatura electrònica o identificació digital ( IdCat Mòbil, IdCat, DNIe, FNMT, Cl@ve, etc.).
PASSOS A SEGUIR:
1. Descarrega, omple i guarda al teu ordinador o telèfon els documents que t'hem fet arribar per correu electrònic:
- Dades Xaloc
- Formulari de Protecció de dades Personals
2. Accedeix a la Sol·licitud genèrica del registre electrònic. Un cop t'hagis validat amb el teu certificat electrònic hauràs d'omplir la sol·licitud genèrica indicant:
a l'apartat "Exposo" escriu: “Aporto la documentació necessària per efectuar l’alta a Xaloc”.
a l'apartat “Sol·licito” escriu: ""Inscriure'm a la borsa de treball Xaloc"
3. Adjunta a la sol·licitud els documents:
- Dades Xaloc (complimentat)
- Formulari de Protecció de Dades Personals (emplenat i SIGNAT)
- El teu Currículum actualitzat (indicant les dates d’inici i fi de cada feina)
4. Finalitza el registre
Quan rebem la teva documentació, el nostre servei la revisarà i es posarà en contacte amb tu si cal aclarir algun detall. Quan la teva inscripció estigui formalitzada, rebràs un correu de Xaloc amb les instruccions per crear la teva contrasenya i accedir a les ofertes de feina.
Quan tinguis tota la documentació preparada, clica al següent enllaç i fes la teva sol·licitud d'alta seguint les instruccions que t'hem donat:
TRAMITACIÓ REGISTRE ELECTRÒNIC
Per a més informació, contacta amb nosaltres:
- Telèfon: 93 721 68 00 (ext. 4100)
- ocupacio@santquirzevalles.cat
- WhatsApp: 671 640 216 (indica nom i cognoms)