Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Alta per registre electrònic

Envia la documentació de manera telemàtica a través del registre electrònic de l’Ajuntament de Sant Quirze.

Per fer-ho, necessitaràs un sistema de signatura electrònica o identificació digital ( IdCat Mòbil, IdCat, DNIe, FNMT, Cl@ve, etc.).

PASSOS A SEGUIR:

1. Descarrega, omple i guarda al teu ordinador o telèfon els documents que t'hem fet arribar per correu electrònic:

  • Dades Xaloc
  • Formulari de Protecció de dades Personals


2. Accedeix a la Sol·licitud genèrica del registre electrònic. Un cop t'hagis validat amb el teu certificat electrònic hauràs d'omplir la sol·licitud genèrica indicant:

a l'apartat "Exposo" escriu:  “Aporto la documentació necessària per efectuar l’alta a Xaloc”. 

a l'apartat “Sol·licito” escriu: ""Inscriure'm a la borsa de treball Xaloc"


3. Adjunta a la sol·licitud els documents:

  • Dades Xaloc (complimentat)
  • Formulari de Protecció de Dades Personals (emplenat i SIGNAT)
  • El teu Currículum actualitzat (indicant les dates d’inici i fi de cada feina)

4. Finalitza el registre

Quan rebem la teva documentació, el nostre servei la revisarà i es posarà en contacte amb tu si cal aclarir algun detall. Quan la teva inscripció estigui formalitzada, rebràs un correu de Xaloc amb les instruccions per crear la teva contrasenya i accedir a les ofertes de feina.

Quan tinguis tota la documentació preparada, clica al següent enllaç i fes la teva sol·licitud d'alta seguint les instruccions que t'hem donat:

Ratolí.PNGTRAMITACIÓ REGISTRE ELECTRÒNIC  

Per a més informació, contacta amb nosaltres:

  • Telèfon: 93 721 68 00 (ext. 4100)
  • ocupacio@santquirzevalles.cat
  • WhatsApp: 671 640 216 (indica nom i cognoms)