Registre presencial al teu Ajuntament
Registra la documentació per fer l'alta a Xaloc a l'Oficina d’Atenció Ciutadana o al Registre General del teu ajuntament, perquè la derivin a l’Ajuntament de Sant Quirze.
PASSOS A SEGUIR:
1. Descarrega, omple i imprimeix en paper els formularis que t'hem enviat per correu electrònic:
- Dades Xaloc
- Document de Protecció de Dades Personals
2. Dirigeix-te a l'Oficina d'Atenció Ciutadana del teu ajuntament.
3. Omple la sol·licitud escrita que et facilitin al registre i adreça-la a l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, indicant:
a l'apartat "Exposo" escriu: “Aporto la documentació necessària per efectuar l’alta a Xaloc”.
a l'apartat “Sol·licito” escriu: ""Inscriure'm a la borsa de treball Xaloc"
4. Entrega la sol·licitud adjuntant els següents documents:
- Dades Xaloc (complimentat)
- Formulari de Protecció de Dades Personals (emplenat i SIGNAT)
- El teu Currículum actualitzat (indicant les dates d’inici i fi de cada feina)
Quan rebem la documentació, el nostre servei la revisarà i es posarà en contacte amb tu si cal aclarir algun detall. Un cop la teva inscripció estigui processada, rebràs un correu de Xaloc amb les instruccions per crear la teva contrasenya i accedir a les ofertes de feina.
Si tens dubtes, contacta amb nosaltres:
- Telèfon: 93 721 68 00 (ext. 4100)
- ocupacio@santquirzevalles.cat
- WhatsApp: 671 640 216 (indica nom i cognoms)