Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Registre presencial al teu Ajuntament

Registra la documentació per fer l'alta a Xaloc a l'Oficina d’Atenció Ciutadana o al Registre General del teu ajuntament, perquè la derivin a l’Ajuntament de Sant Quirze.

PASSOS A SEGUIR:

1. Descarrega, omple i imprimeix en paper els formularis que t'hem enviat per correu electrònic:

  • Dades Xaloc
  • Document de Protecció de Dades Personals

2. Dirigeix-te a l'Oficina d'Atenció Ciutadana del teu ajuntament.

3. Omple la sol·licitud escrita que et facilitin al registre i adreça-la a l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, indicant:

a l'apartat "Exposo" escriu:  “Aporto la documentació necessària per efectuar l’alta a Xaloc”. 

a l'apartat “Sol·licito” escriu: ""Inscriure'm a la borsa de treball Xaloc"

4. Entrega la sol·licitud adjuntant els següents documents:

  • Dades Xaloc (complimentat)
  • Formulari de Protecció de Dades Personals (emplenat i SIGNAT)
  • El teu Currículum actualitzat (indicant les dates d’inici i fi de cada feina)

Quan rebem la documentació, el nostre servei la revisarà i es posarà en contacte amb tu si cal aclarir algun detall. Un cop la teva inscripció estigui processada, rebràs un correu de Xaloc amb les instruccions per crear la teva contrasenya i accedir a les ofertes de feina.

Si tens dubtes, contacta amb nosaltres:

  • Telèfon: 93 721 68 00 (ext. 4100)
  • ocupacio@santquirzevalles.cat
  • WhatsApp: 671 640 216 (indica nom i cognoms)