Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Autorització / revocació del permís de notificació electrònica per a tots els procediments

Servei responsable

Servei responsable

Servei d'Atenció Ciutadana

En termini
Descripció del tràmit

Permet autoritzar o revocar el permís a l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès per a realitzar notificació electrònica de tots els procediments en els quals sigui titular o part implicada i hagi de ser notificat o notificada.

Qui ho pot sol·licitar

Qualsevol persona que vulgui rebre notificació electrònica dels procediments de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès en els quals sigui titular o part implicada i hagi de ser notificat o notificada, o que vulgui revocar el permís donat prèviament.

Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu els models de sol·licitud i annexos del tràmit que trobareu a la secció Documentació.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat.  Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Documentació a aportar

Model de sol·licitud


 

Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït