Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Realització d'activitats en un equipament municipal

Servei responsable

Participació i Processos participatius

En termini
Descripció del tràmit

Permet demanar l'autorització per fer una activitat participativa amb reserva d'equipaments municipals, sol·licitud d'infraestructures municipals (taules, cadires...) i/o de personal de suport (tècnic/a de so...).

Normativa

4.10 Taxa per la utilització de serveis, instal·lacions socioculturals i materials municipals per activitats socials

Qui ho pot sol·licitar
  • Entitats sense finalitat de lucre.
  • Grups de persones no associades o comunitats de propietaris per a la realització de reunions.
  • Artistes plàstics empadronats al municipi.
  • Entitats privades que col·laborin o participin amb l’Ajuntament en actes populars o activitats municipals, amb fins comercials o per a realització de processos selectius de personal.
  • Companyies artístiques.
Requisits previs
  • Les entitats han d’estar incloses al Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC).
  • Disposar d’assegurança de responsabilitat civil per dur a terme l’activitat amb un capital mínim assegurat en funció de l’aforament previst (d’acord amb l’article 80 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives)

Aforament

Capital assegurat

Fins a 100 persones d'aforament autoritzat

300.000 €

Fins a 150 persones d'aforament autoritzat

400.000 €

Fins a 300 persones d'aforament autoritzat

600.000 €

Fins a 500 persones d'aforament autoritzat

750.000 €

Fins a 1.000 persones d'aforament autoritzat

900.000 €

Fins a 1.500 persones d'aforament autoritzat

1.200.000 €

Fins a 2.500 persones d'aforament autoritzat

1.600.000 €

Fins a 5.000 persones d'aforament autoritzat

2.000.000 €

 

Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu els models de sol·licitud i annexos del tràmit que trobareu a la secció Documentació.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

En breu us farem arribar les indicacions per poder fer el pagament de l'autoliquidació.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat. Us practicarem l’autoliquidació, que podreu pagar en el moment amb targeta, o bé, escollir qualsevol dels altres mètodes de pagament.

Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Terminis

1 mes abans de la realització de l’activitat

Documentació a aportar
  • Sol·licitud Model
  • Pòlissa de responsabilitat civil per l’activitat a realitzar. (D’import acord amb l’aforament previst).
  • Rebut que acrediti la vigència de la pòlissa.

En cas d’activitats on se servirà menjar, o es manipularan aliments:

  • Certificat de formació en higiene alimentària o declaració responsable d’higiene alimentària.
  • Pòlissa de responsabilitat civil que inclogui la cobertura per intoxicació alimentària.
Quin cost té i com es pot fer el pagament

D’acord amb l’ordenança fiscal 4.10 Taxa per la utilització de serveis, instal·lacions socioculturals i materials municipals per activitats socials.

Informació d'interès

En el moment de fer la sol·licitud de l’equipament municipal caldrà especificar les infraestructures i personal de suport que es necessitarà el dia de l’activitat.

Termini de resolució

1 mes

Sentit del silenci administratiu

Negatiu