Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Procés de selecció per a plans d'ocupació

Servei responsable

Servei responsable

Servei a l'Ocupació

Fora de termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit permet presentar la sol·licitud de participació en els processos de selecció per a Plans d’Ocupació de l'Ajuntament.

CONVOCATÒRIES OBERTES

  • 1 Guarda forestal

Terminis

Del 22 d'abril al 6 de maig de 2025.

Qui ho pot sol·licitar

Qualsevol persona interessada que compleixi els requisits exigits als criteris de la convocatòria.

Requisits previs

Podeu consultar el document adjunt a aquest tràmit Criteris Participació 2025

Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu els models de sol·licitud i annexos del tràmit que trobareu a la secció Documentació a aportar.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

Passatge Dalí, 8. (Edifici Can Tuset)
De dilluns a divendres de 9 h a 14 h.
Telèfon 937 216 800 Ext. 4100

Terminis

CONVOCATÒRIES OBERTES

Del 22 d'abril al 6 de maig de 2025

  • 1 Guarda forestal
Documentació a aportar
  • Sol·licitud model
  • Document acreditatiu d’identitat que indiqui la data de naixement.
  • Currículum professional i acadèmic actualitzat en el qual s’especifiqui, com a mínim, la informació relativa als mèrits que es valoren.
  • Informe de vida laboral actualitzat.
  • Document acreditatiu d’estar inscrit al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO); no serà vàlida la presentació del document DARDO.
  • Títol acadèmic requerit a la convocatòria.
  • Carnet de conduir classe B.

Per tal que es puguin puntuar i valorar els requisits específics caldrà aportar la documentació que acrediti cada una de les condicions si s’escauen:

  • Informe emès pel servei de benestar social que acrediti la situació de vulnerabilitat social.
  • En cas de família monoparental:
    • Títol de família monoparental
  • En cas de no residir en el municipi de Sant Quirze del Vallès
    • Volant o certificat de convivència actualitzat i document que acrediti l’edat del menors a càrrec.
  • En cas de discapacitat igual o superior al 33%
    • Certificat emès per la institució competent que ho acrediti.
  • Certificat del nivell de català requerit en el criteri de participació, emès per la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, o altre equivalent o superior.
  • Documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin (cursos, títols, certificats, acreditacions...).
  • En cas de persones no inscrites a la borsa de treball Xaloc de la Diputació de Barcelona
    • Document acreditatiu de l’alta al Servei Local d’Ocupació.
Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït

Informació d'interès

Per a més informació podeu consultar en l'apartat de documents relacionats, els criteris de participació del procés selectiu al qual us esteu presentant.

Termini de resolució

RESULTATS

Els resultats de les diverses fases del procés es publicaran en aquest mateix tràmit.