Educació
IV Concurs de postals d'hivern a l'escola Pilarín Bayès
Aquestes postals serviran per guarnir l’escola durant l’època nadalenca
L’escola Pilarín Bayés ja prepara el Nadal. Aquest any, el centre organitza el IV Concurs de postals d’Hivern, que l’alumnat realitza a casa seva amb l’ajuda dels seus familiars. Aquestes postals serviran per guarnir l’escola durant l’època nadalenca. A més, la postal guanyadora s’utilitzarà per crear la felicitació de l’escola i serà la tapa del conjunt de postals que lliuraran a les llars d’avis de Les Fonts.
En diferents dies, l’escola rebrà l’esperada visita de l’Ambaixador Reial i del Tió i l’alumnat del cicle mitjà i superior realitzarà l’activitat de l’amic invisible. A més a més, els i les alumnes del cicle superior aniran a cantar nadales a les diferents llars d’avis de Les Fonts, una activitat molt especial per la importància de la relació entre avis i alumnes i per la sensibilitat d’aquestes dates. Tot això amenitzat amb un bon pa amb xocolata gràcies a la col•laboració de l’empresa del menjador Tell 92.
Finalment, l’escola també realitzarà el tradicional concert de Nadal. Aquest any, i per manca d’espais a l’escola, l’alumnat d’educació infantil farà el concert a la Torre Julià el dilluns 19 i el dimarts 20 de desembre. En canvi, l’alumnat de primària el farà al Centre Cívic Francesc Macià de Terrassa el dimecres 21 i el dijous 22 de desembre.