Més d'un centenar de persones participaran al Pessebre Vivent de les Fonts
La iniciativa compta enguany amb nous decorats
L'Associació Cultural els Fontins ha treballat intensament aquest any per tornar a fer possible el seu Pessebre Vivent. Els dies 16, 17 i 18 de desembre es podrà gaudir d'aquesta activitat que en aquesta edició compta amb la col·laboració de més d'un centenar de persones.
La principal novetat d'enguany és que el pessebre lluirà nous decorats, realitzats amb la col·laboració de diferents persones que han volgut participar en aquesta cita nadalenca tan entranyable.
Els visitants podran gaudir de diferents escenes del pessebre, des de l'anunciació fins al naixement del mesies. En viu i en directe es podrà admirar el funcionament de la fusteria, la ferreria i fins i tot un forn de pa.
El pessebre es farà al Casal de les Fonts (c/ Santa Teresa, 1), els dies 16, 17 i 18 de desembre de les 19 a les 20.30 hores.