Mobilitat
Restriccions de trànsit per accedir a Sant Quirze des de Sabadell i des de l'autopista pel Poble Sec
Amb motiu de les obres de reparació de la calçada que es faran els dies 25 i 26 de gener
Els propers dies 25 i 26 de gener, el trànsit del vial d’accés a Sant Quirze del Vallès des de Sabadell i des de l’autopista C-58 centre, pel Poble Sec, es veurà afectat amb motiu de l’execució d’obres de reparació de la calçada.
El dia 25 les obres afectaran parcialment la calçada, entre les 9 i les 16 hores, per la qual cosa es reduirà la velocitat màxima en el vial situat entre el barri de Poble Sec i el centre comercial.
El dia 26, entre les 9 les 16 hores, les obres impediran la circulació per la calçada en sentit Sant Quirze i s’establirà un sistema de pas alternatiu, per la qual cosa es poden produir retencions puntuals. Els vehicles que surtin de la zona de mercaderies del centre comercial hauran de dirigir-se cap a Sabadell pel passeig de la Bòvila, ja que només tindrà un sol sentit.
Es manté el servei d’autobusos de la L-12.
Es recomana l’ús de recorreguts alternatius:
A Sabadell:
- carretera de Molins a Caldes de Montbui ( c-1413 )
- ronda Arraona
A l’autopista C-58:
- carretera de Molins a Caldes de Montbui ( c-1413 )
- ronda Arraona
- av. Egara
Al centre comercial:
- carretera de Molins a Caldes de Montbui ( c-1413 ), per Sabadell