Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

La passada de Sant Antoni Abat es celebrarà el 25 de març a Sant Quirze

La iniciativa està organitzada per la Germandat de Sant Antoni Abat, amb la col•laboració de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès


La passada de Sant Antoni Abat es celebrarà el 25 de març a Sant Quirze

 El proper diumenge 25 de març els carrers de Sant Quirze del Vallès acolliran la tradicional Passada de Sant Antoni Abat.  La tradicional festa començarà a les 8 del matí amb un esmorzar popular al recinte firal. A les 10:30 hores es realitzarà la benedicció dels animals i, a les 11:30 hores, començarà la Passada. 

Les carrosses sortiran des de l’Avinguda Antoni Gaudí i recorreran el carrer de Pi i Maragall, l’avinguda Pau Casals, el carrer de Francisco de Los Rosales, la plaça de la Vila, el carrer de Pintor Vila-Puig, la ronda d’Arraona i els carrers de Dr. Fleming, Pompeu Fabra, Montserrat, Moreneta i Vallcorba fins a arribar a la rambla de Lluís Companys, on finalitzarà la passada i es durà a terme el tradicional lliurament d'obsequis.
 
Informem que les persones interessades en llogar un carro de pagès (300€, amb capacitat per a 9/10 persones) o un carruatge (400€, capacitat per a 10/11 persones) pot trucar al telèfon 619.607.654 i demanar per Martí. La iniciativa està organitzada per la Germandat de Sant Antoni Abat, amb la col•laboració de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.