Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Empresa, establiments i activitats

L'empresa de Sant Quirze Grup Carinsa guardonada amb el Premi a la millor estratègia empresarial a través de la Innovació i la Internacionalització dels premis PIMES 2012

El lliurament del premi s'ha fet aquesta setmana en el marc del sopar anual de la patronal PIMEC


L'empresa de Sant Quirze Grup Carinsa guardonada amb el Premi a la millor estratègia empresarial a través de la Innovació i la Internacionalització dels premis PIMES 2012

 L'empresa santquirzenca Grup Carinsa, dedicada a la fabricació d'aromes per l'alimentació i la detergència, ha tornat a rebre aquesta setmana un important reconeixement a la seva tasca continuada d'innovació i desenvolupament tecnològic i també a la seva expansió internacional, que actualment arriba a una quarentena de països. Ara fa quinze dies la seva gerent, Vanessa Martínez, rebia el premi al millor projecte d'internacionalització a la I Nit de l'Empresa de Sant Quirze i aquest dilluns, 11 de juny, el Grup Carinsa ha destacat entre totes les empreses catalanes en els premis PIMES 2012 amb el premi a la millor estratègia empresarial a través de la innovació i la internacionalització.

Els guardons es van lliurar en el marc del sopar anual de la patronal PIMEC, acte que va estar presidit pel president de la Generalitat, Artur Mas, i que va comptar amb un miler d'assistents. Els premis d'enguany han tingut 62 candidatures de 51 empreses catalanes, entre les quals el Grup Carinsa ha estat l'única empresa vallesana guardonada. Segons el tinent d'Alcalde de l'Àrea d'Economia i Serveis Interns, Jordi Vidal, el fet que una empresa santquirzenca hagi estat premiada per àrees estratègiques de la gestió empresarial com són la internacionalització i la innovació demostra que Sant Quirze és un municipi competitiu i amb talent.
Sant Quirze  del Vallès és la seu del Grup Carinsa des del seu naixement, a l'any 1993. Des d'aleshores, l'empresa ha realitzat una important tasca d'investigació, innovació i desenvolupament de nous productes amb un alt valor afegit així com una expansió comercial dels seus productes a nivell internacional. Un dels mercats consolidats del Grup és Veneçuela, des d'on es produeixen i distribueixen productes a Centreamèrica i països limítrofs. Pel que fa a noves projeccions, Carinsa signarà aviat un acord de distribució amb un importador local de Dubai, els Emirats Àrabs i Aràbia Saudita.