Esports
Èxit del primer Open de Tennis Taula de Sant Quirze
La iniciativa va aplegar 42 inscrits de 19 clubs catalans a banda d'una vintena de no federats
Sant Quirze va acollir el passat 16 de juny el primer Open de Tennis Taula de Sant Quirze, organitzat pel Club de Tennis Taula de Sant Quirze. La iniciativa va comptar amb una alta participació, amb 42 inscrits de 19 clubs catalans i una vintena de participants no federats.
La jornada es va desenvolupar al Complex Esportiu de Can Casablanques, on es van instal·lar 8 taules per facilitar un àgil desenvolupament de l'esdeveniment.
El guanyador final del torneig va ser Ramon Clivillé, del Club Falcons Sabadell, seguit de Josep Anton, del Club Sant Cugat i de Josep Madurell i Joan Pareja que es van compartir el tercer lloc.
Pel que fa al torneig escolar, en la categoria d'alevins es va imposar Marc Flores, Adrià Gonzàlez va aconseguir el segon lloc i van quedar com a semifinalistes Lucia Fernández i Àlex Arenas. Pel que fa als benjamins i amb una sola fase d'enfrontaments tots contra tots, hi va haver un triple empat final resolt per diferència de jocs. Va quedar primera en la classificació Emma Arenas, segon Eric Julián i tercer Adai Resina.