Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

El ple aprova l'inici del procediment per crear l'Ordenança municipal reguladora de l'Administració Electrònica

La normativa garantirà un ús efectiu de les eines electròniques en els serveis i informació que presta l'Ajuntament


El ple aprova l'inici del procediment per crear l'Ordenança municipal reguladora de l'Administració Electrònica

 El darrer ple del mes de juliol va aprovar l'inici del procediment administratiu per a la creació de l'Ordenança municipal reguladora d'administració electrònica. Aquesta normativa té com a objectiu regular i garantir un ús efectiu de les ines electròniques per millorar l'actuació administrativa de l'Ajuntament així com els serveis que presta tant a la ciutadania com a les empreses.

Una comissió presidida per l'Alcaldessa, amb representants de cada grup polític municipal i tècnics municipals, serà l'encarregada de redactar aquesta ordenança. Segons ha manifestat l'alcaldessa, Montserrat Mundi, aquesta nova ordenança és un pas més per millorar en termes d'eficiència i eficàcia els serveis que es presten a l'Ajuntament sota els principis de transparència i participació i amb l'ús dels mitjans electrònics.
La creació d'aquesta nova ordenança és també el pas previ per implantar de manera progressiva components i mòduls comuns d'administració electrònica, com són el registre, la seu electrònica o la notificació electrònica, entre d'altres.
En aquest sentit, aquesta ordenança regularà les condicions i efectes jurídics de l'ús dels mitjans electrònics en la tramitació dels procediments administratius davant l'administració municipal, tot garantint els drets i complint els deures que han de regir les relacions per mitjans electrònics dels ciutadans i ciutadanes en l'àmbit de l'administració municipal.