Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Eleccions

Un total de 79 candidatures provisionals per concórrer a les eleccions al Parlament de Catalunya

Se'n presenten 35 menys que als comicis de 2010


 Un total de 79 candidatures provisionals per concórrer a les eleccions al Parlament de Catalunya

 El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) publica avui les 79 candidatures provisionals presentades a les quatre circumscripcions electorals que concorreran a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 25 de novembre.

De moment, el nombre total de candidatures presentades per aquests comicis és inferior a les presentades a les eleccions al Parlament del 2010. En total, hi ha 35 candidatures menys que als comicis catalans anteriors. A Barcelona s'han reduït de 29 a 24; a Girona, de 26 a 18, a Lleida, de 29 a 18, i a Tarragona, de 30 a 19.
Termini de correcció d'irregularitats 
Des del 17 i fins al 22 d'octubre les formacions polítiques van poder presentar les candidatures davant de les juntes electorals provincials.
Els dies propers 27 i 28 d'octubre es podran corregir les irregularitats detectades i el dia 29 d'octubre les Juntes Electorals Provincials proclamaran oficialment les candidatures definitives, que seran publicades al DOGC el proper 30 d'octubre.
 
Podeu consultar les candidatures presentades davant la Junta Electoral Provincial de Barcelona davant del següent enllaç: Candidatures provisionals