Salut
Sant Quirze participa en el Dia Mundial del Donant amb una jornada de donació de sang
Qui vulgui donar sang podrà fer-ho el dia 14 de juny a partir de les 5 de la tarda
El dia 14 de juny és el Dia Mundial del Donant de Sang i Sant Quirze del Vallès participa en la campanya #EldiaD. Des de les 5 de la tarda fins les 8.30 del vespre, el banc de sang i teixits organitza una jornada de donació de sang al CAP Sant Quirze.
Pot donar sang qualsevol persona sana entre 18 i 65 anys que pesi més de 50 quilos. Es recomana que les dones donin sang un màxim de tres vegades a l'any i els homes, un màxim de 4, sempre respectant un interval de dos mesos entre donació i donació.
Podeu descarregar-vos el qüestionari previ a la donació. En cap cas, però, una resposta afirmativa al qüestionari invalidarà directament una donació de sang. El metge responsable de l'extracció és qui decidirà, en última instància, si aquesta es realitzarà.
Descarregueu el qüestionari aquí: Questionari