Atenció ciutadana
La nova Oficina d'Atenció Ciutadana obre les portes
Des del dimarts 2 de setembre, el servei torna a oferir-se des de l'edifici central de l'Ajuntament
Des d'avui dimarts 2 de setembre, l'Oficina d'Atenció Ciutadana ha obert novament les portes després de les obres de millora que s'han realitzat durant el mes d'agost.
El servei es reprèn amb l'horari ordinari, de dilluns a dijous, de les 8.30 a les 20 hores, i els divendres, de les 8.30 a les 14 hores. L'Oficina d'Atenció Ciutadana Central obre també el primer dissabte de cada mes, tot i que amb el nou punt d'autoservei es podran realitzar alguns tràmits tots els dissabtes, com ara certificats o volants d'empadronament, així com pagaments i domiciliacions.
La millora, incideix de manera especial en l'espai d'atenció presencial, que augmenta la privacitat i redueix els punts d'atenció, de manera que es potencien les funcions de l'equip en els tràmits i l'atenció en línia. Però també s’ha tingut molt en compte com optimitzar el funcionament de la nova zona d’autoservei, amb ordinadors que permetran als usuaris fer tràmits electrònicament, inclosos pagaments o volants i certificats d'empadronament. Aquesta és una de les principals novetats del projecte, destinat a agilitar l’atenció i reduir cues.