L'Oficina d'Atenció Ciutadana incorpora ordinadors d'autoconsulta
Continuen desplegant-se nous serveis a les instal·lacions remodelades aquest estiu
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'edifici de l'Ajuntament ha incorporat ordinadors d'autoconsulta, que permeten alguns tràmits i recerques i consultes d'informació. Amb aquesta mesura, continua el desplegament de nous serveis a l'OAC després de la seva remodelació a fons aquest estiu passat.
Els ordinadors d'autoconsulta permeten realitzar tots els tràmits en línia que actualment ofereix l'Ajuntament, excepte els que requereixen un certificat. Per exemple, es pot pagar un rebut o una liquidació pendent, inscriure's a les activitats esportives municipals o donar-se d'alta al Servei d'Ocupació i gestionar ofertes de feina. Podeu consultar el catàleg complet de tràmits municipals, i els canals pels quals poden realitzar-se, clicant aquí.
Des d'aquests punts d'autoconsulta, els usuaris també poden accedir a la seva carpeta ciutadana: és la part privada de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès que permet consultar a cada ciutadà les seves dades específiques (dades padronals, tràmits, expedients, anotacions de registre...) així com iniciar i realitzar seguiment dels seus tràmits. Finalment, també es pot navegar pel web municipal i consultar els seus continguts.
Properament entrarà en funcionament un punt de tramitació electrònica que permetrà fer, també en autoservei, molts tràmits, inclosos pagaments en metàl·lic. Aquest punt està en període proves i s'informarà sobre la seva activació.