Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Els alumnes de català i els voluntaris lingüístics assisteixen, com a públic, al programa “El gran dictat” de TV3

El capítol enregistrat s’emetrà a finals de febrer o principis de març


Els alumnes de català i els voluntaris lingüístics assisteixen, com a públic, al programa “El gran dictat” de TV3

Els alumnes dels cursos de català i els participants en el Voluntaritat per la Llengua (tant voluntaris com aprenents) de Sant Quirze del Vallès i de Sabadell han participat, fent de públic, en l’enregistrament d’un capítol del popular concurs “El gran dictat” de TV3. L’espai enregistrat s’emetrà cap a finals del mes de febrer, o principis de març, segons les transmissions de futbol que hi hagi.

“El gran dictat” és un programa que té com a protagonista el català actual. El presentador, Òscar Dalmau, va donar la benvinguda als alumnes, voluntaris i aprenents, i els va explicar que es tracta d’un concurs que posa a prova les habilitats lingüístiques i que vol contribuir a “destrossar una miqueta menys el català”.

Els assistents a l’enregistrament van poder comprovar que el programa combina els coneixements lingüístics amb l’entreteniment i també van poder conèixer com és la televisió per dins. Tots van mostrar-se satisfets per l’experiència.