Més places per practicar ioga en el marc de les activitats esportives municipals
El nou grup es farà dilluns i dimecres de 21 a 22 hores
La Regidoria d’Esports ha obert un nou grup de ioga per majors de 15 anys, per donar resposta a la gran demanda que ha tingut l’activitat de ioga en la franja horària de tarda-nit: Les sessions es faran també al Casal d’Avis, els dilluns i dimecres de 21 a 22 a continuació de l’altre classe.
La incorporació a aquest grup és oberta a la ciutadania en general, si bé és preferent per aquelles persones que van sol•licitar dins del termini ordinari, la preinscripció en el grup de ioga de les 20 hores.
Totes les persones interessades a incorporar-se a aquest grup hauran de confirmar les seves sol•licituds o bé adreçar-ne de noves a la Regidoria d’Esports. Podeu consultar les dades i l’horari del servei en aquest enllaç.