Els Mossos d’Esquadra escorcollen un pis a Sant Quirze dins d’una operació contra el terrorisme gihaidista.
El dispositiu s'ha realitzat també a Sabadell, Terrassa, Barcelona i Valls
Els Mossos d’Esquadra han entrat aquesta passada matinada a un pis de la plaça Anselm Clavé de Sant Quirze del Vallès, que han escorcollat dins d’una operació contra el terrorisme gihadista. Aquesta operació, ordenada pel jutjat central d’instrucció número 1 de l’Audiència Nacional, s’ha realitzat simultàniament a diverses ciutats catalanes, com Sabadell, Terrassa, Barcelona i Valls.
Fins al moment s’han realitzat una desena d’entrades i perquisicions, on els investigadors estan incautant material divers, i s’ha detingut a nou persones. Els detinguts estarien, presumptament, implicats en diversos delictes relacionats amb el terrorirmse gihaidista, especialment vinculat amb les consignes de l'organització terrorista Estat Islàmic/ DAESH.
En el dispositiu han participat fins a 360 mossos d’esquadra i és una de les principals operacions contra el terrorisme gihaidista feta fins al moment a Catalunya.