Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Ocupació

L'Ajuntament posa en marxa un pla de foment de l’ocupació que ha permès contractar 21 persones aturades

Actuació amb un pressupost de 220.040 euros, finançat per la Diputació de Barcelona


L'Ajuntament posa en marxa un pla de foment de l’ocupació que ha permès contractar 21 persones aturades

L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès ha posat en marxa aquest 16 d’abril un pla d’actuació municipal per al foment de l’ocupació que ha permès contractar 21 persones en situació d’atur per tirar endavant diverses tasques i activitats. Aquest programa està finançat per la Diputació de Barcelona amb un pressupost de 220.040 euros.

Els contractes són a temps parcial (un 70% de la jornada), amb les retribucions pròpies dels plans d’ocupació i tindran una durada màxima de nou mesos. D’acord amb les bases de la convocatòria, s’ha donat prioritat a la contractació de persones majors de 45 anys, amb més dificultat per trobar feina, i a persones en situació de risc d’exclusió social, sempre que complissin els requisits sol·licitats.

Durant el període de contractació, els participants en aquest pla realitzaran un mínim de 30 hores de formació professional i ocupacional, que els ajudarà a tenir millors oportunitats d’aconseguir feina en el futur.

El pla de foment de l’ocupació iniciat avui inclou dos monitors per a dinamització d’activitats de participació i centres cívics; dos monitors per a dinamització cultural; un monitor per a dinamització de Cooperació i Solidaritat;  un monitor per a dinamització del Pla Local de Joventut; sis auxiliars administratius per a suport a la digitalització i manteniment de bases de dades; dos oficials d’oficis per a manteniment i millora de centres escolars; dos oficials d’oficis per a manteniment i millora d’instal·lacions esportives; dos oficials d’oficis per a manteniment i millora de via pública; dos oficials d’oficis per a manteniment i millora d’espais verds, i un dissenyador gràfic com a suport a la comunició i atenció ciutadana.

Aquestes 21 contractacions donen continuïtat als diferents plans de foment de l’ocupació que ha posat en marxa el govern municipal en l’actual mandat i que han donat feina a prop de mig centenar de persones aturades.