L’associació Sant Cugat Comerç presenta la seva experiència als botiguers de Sant Quirze
De cara a la creació d’una nova associació local de comerciants
L’associació Sant Cugat Comerç ha presentat la seva experiència a una vintena de comerciants de Sant Quirze del Vallès, en una sessió de treball celebrada recentment al Centre de Desenvolupament Econòmic Masia Can Barra. La presidenta de l’associació santcugatenca, Maite Pérez, i el seu gerent, Jesús Carballo, van explicar com s’organitzen, quines activitats de dinamització duen a terme i com han aconseguit ser una associació referent a la comarca.
Conèixer aquesta experiència d’èxit va ser de molta utilitat per als comerciants locals, que així ho van manifestar a l’acabar la trobada, donat que actualment estan fent contactes per crear una nova Associació de comerciants a Sant Quirze.
Amb aquesta finalitat, la Diputació de Barcelona ha concedit a l’Ajuntament de Sant Quirze un ajut del Servei d’acompanyament a ens locals i associacions de comerciants i empresaris. Aquest suport es destinarà a elaborar una proposta que inclogui el disseny de línies d’actuació, un projecte d’accions a dos anys vista, sessions de treball amb els comerciants i la redacció d’un full de ruta valorat econòmicament.