Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comerç

Èxit de la jornada de botigues al carrer de dia i de nit

Gran ambient als comerços i a les activitats durant les catorze hores d'obertura


Èxit de la jornada de botigues al carrer de dia i de nit

La segona edició de la jornada de botigues al carrer de dia i de nit, celebrada dissabte passat, s'ha tancat, segons les primeres impressions, amb un gran èxit. Durant les catorze ahores d'obertura, de les 10 del matí a les 12 de la nit, va haver-hi un gran ambient a la seixantena de comerços participants, aixi com a les activitats que organitzaven, algunes d'elles més enllà dels taulells que van treure al carrer.

L' Ajuntament de Sant Quirze i comerciants faran properament una valoració del resultat de la jornada, tenint en compte els aspectes positius de la jornada i els que es puguin millorar per a properes edicions. De moment, la regidora de Comerç, Míriam Casaramona, avança que "els objectius semblen assolits: s'ha promogut el comerç local, s'han creat noves ocasions per a les vendes i els establiments han pogut donar a conèixer la seva oferta". Casaramona afegeix que "el repte, evidentment, és consolidar al llarg del temps tot el que una jornada d'aquesta mena posa en marxa".

La jornada de botigues al carrer de dia i de nit era organitzada per un grup significatiu de comerciants locals, amb la col·laboració de la regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Sant Quirze i el suport de la Diputació de Barcelona.

 

Vídeo de la jornada comercial