El nou Institut obre les portes per al nou curs
Transversalitat, integració tecnològica i plurilingüisme conformen el projecte educatiu
El nou Institut Salas i Xandri començarà les classes el dia 14 de setembre, després d’uns quants mesos de treball intens per part de l’equip directiu, que a hores d’ara està acabant de planificar el projecte del centre, tant a nivell pedagògic com a nivell organitzatiu.
El centre ofereix 60 places, actualment totes ocupades per alumnes ja matriculats, majoritàriament de l’escola Purificació Salas, tot i que també n’hi ha uns quants d’altres escoles del municipi i rodalies.
El centre s’integra dins l’edifici de l’escola Purificació Salas i arrenca amb 6 professors. També s’ha creat ja l’AMPA de l’institut, independent de l’AMPA de l’escola però coordinada plenament.
El projecte educatiu contempla tres línies de treball importants: transversalitat, integració de la tecnologia i plurilingüisme. La força més important que empeny aquestes línies d’actuació i la resta del projecte és l’empenta i el convenciment de tot l’equip docent:
Xavi López, director escola Purificació Salas
Maite Amorós, cap d’estudis escola Purificació Salas
Emília Milà, directora Institut Salas i Xandri
Jaume Feliu, secretari Institut Salas i Xandri
Trobareu tota l'actualitat al web de l'Institut: salasixandri.cat, a la pàgina facebook.com/salasixandri i també el podeu seguir a Twitter: @salasixandri. Amb aquesta piulada s'acomiadaven fins a finals d'agost:
Després d'un mes molt intens, agafem un respir. A finals d'agost hi tornem. Bones vacances!! #salasixandri
— Salas i Xandri (@salasixandri) July 31, 2015