L'alumnat de P4 i P5 del CEIP El Turonet visita la mostra de Tom Carr a la Masia Can Barra
L'activitat forma part del treball que està realitzant l'artista amb la comunitat educativa del municipi
Com ja us hem anat informant, durant aquest mes d’octubre, els centres d’educació d’infantil i primària, l’Institut d’Educació Secundària de Sant Quirze i el Centre de Formació d’Adults Municipal “L’Olivera” estan treballant l’obra de l’escultor Tom Carr. A través de l’exposició “Reverberatio”, mostra retrospectiva de l’artista instal·lada a la Masia de Can Barra, Carr està ha realitzat diversos tallers pràctics al professorat dels centres educatius del municipi que han volgut aprofundir en la seva obra per poder desprès treballar a l’aula els coneixements adquirits. Han participat en aquests tallers un total de 105 mestres.
Per altra banda, l’escultor està dedicant un dia a cada un dels centres per treballar diferents conceptes, formes i materials amb l’alumnat i el professorat. Més de 2.000 alumnes estan participant d’aquestes activitats a les seves respectives escoles. I com a complement de tot aquest treball, al voltant de 800 alumnes tenen previst visitar la mostra per poder gaudir de l’obra de l’artista.
Informem que l’alumnat de P4 i P5 del CEIP El Turonet ja ha pogut gaudir de l’exposició de Tom Carr, tal i com podeu observar a la galeria d'imatges d'aquesta notícia.