La planta d'ABB a Sant Quirze fabricarà motors especials de fusió de ferro
Segons Marc Gómez, responsable de la divisió Dicrete Automation and Motion d’ABB a Espanya, “aquesta nova línia obre a la fàbrica de Sant Quirze grans oportunitats de creixement i de futur”
L’empresa ABB ha anunciat aquest dilluns que començarà la producció d’una nova gamma de motors especials de fusió de ferro a la seva planta de Sant Quirze del Vallès. Els nous motors han estat dissenyats i desenvolupats íntegrament per enginyers del centre quirzetenc. Aquests nous motors obriran a la fàbrica la porta de nous mercats, principalment europeus, gràcies a les seves aplicacions específiques en sectors com el ferroviari, químic, petroquímic i miner. Entre els beneficis que aporten els motors d’aquesta nova línia es troben el seu perllongat cicle de vida, alta resistència a la corrosió produïda per factors ambientals, capacitat de producció ininterrompuda, baixos costos de manteniment i un alt nivell de rendiment constant. S’estima que, per al primer any de producció, la fàbrica assoleixi les 6.000 unitats i que aquest nombre s’incrementi progressivament durant els propers anys.
Segons Marc Gómez, responsable de la divisió Dicrete Automation and Motion d’ABB a Espanya, “aquesta nova línia obre a la fàbrica de Sant Quirze grans oportunitats de creixement i de futur”.
ABB és una empresa líder en tecnologies elèctriques i d’automatització que fa possible que les companyies de serveis bàsics (electricitat, gas i aigua) i les indústries augmentin la seva eficiència reduint l’impacte ambiental. El grup ABB opera en un 100 països i compta amb una plantilla d’un 117.000 treballadors i treballadores.