Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Solidaritat i cooperació

Sant Quirze se suma als actes de La Marató aquest cap de setmana

L'aniversari de Vila Puig i un torneig d'escacs són altres propostes per aquests dies


Sant Quirze se suma als actes de La Marató aquest cap de setmana

Aquest diumenge  dia 13 de desembre es realitzarà en directe la Marató de TV3. Sant Quirze se suma a l’objectiu d’aquesta iniciativa organitzant una trentena d’activitats.

 El dia 12 al matí hi haurà una caminada pels amants de la marxa nòrdica, a càrrec de Nordik Walks. Diumenge 13, la plaça de la Vila acollirà una masterclass de zumba i de tono i, el Complex Esportiu, una sortida de motos a càrrec de la Penya Motera Km0.
 
La tarda del dissabte 12, l’escola bressol El Picarol Blau organitza una cantada de nadales al Casal d’Avis. Un espai que acollirà també l’actuació de la Coral Amics per Sempre diumenge 13 a la tarda.
 
També diumenge, però al matí, el Gimnàs Montserrat Creus i l’Espai de Dansa Sant Quirze faran les seves tradicionals exhibicions a la sala històrica de la Patronal.
Durant tot el dia de dissabte tindrà lloc una jornada de botigues al carrer i els comerços adherits a les entitats Sant Quirze Empresarial i Sant Quirze Comerç disposaran de guardioles perquè el públic faci donatius per a la Marató. També hi haurà subhastes d’art, tallers de maquillatge, activitats de les AMPAs de les escoles, concert de la Bella Quirze Band i un Pare Noel Solidari perquè els infants els lliurin les cartes a càrrec d’Els Mandukos.
 
També hi haurà un vermut solidari al bar de la Masia de Can Feliu, el dia de La Marató. Un refresc o cervesa i un pinxo es vendrà a 3 euros, un del qual es destinarà a La Marató.
 
La marxa de llums, organitzada per les AMPAs posarà el punt i final als actes de La Marató. Es tracta d’una marxa de llums led que acabarà amb un mosaic al Parc de les Morisques.
Podeu consultar tota la programació detallada en aquest enllaç
 
La Botiga al Carrer amb La Marató
 
Les dues associacions de comerciants del municipi, Sant Quirze Comerç i Sant Quirze Empresarial, organitzen La Botiga al carrer el proper 12 de desembre, amb motiu de La Marató. La campanya és la primera proposta conjunta de les dues associacions i compta amb la participació de gairebé vuitanta comerços del municipi. Els establiments disposaran d’un distintiu que els identificarà com a participants a la campanya i els donatius que recullin aniran destinats integrament a la Marató a través de les associacions de comerciants.
 
125 anys de Joan Vila-Puig
Aquest dissabte la Casa de Cultura Vila-Puig acull l’acte de commemoració del 125è aniversari del naixement del pintor Joan Vila-Puig. L'exposició “Retornar la imatge del lloc conegut” mostra pintures, dibuixos i fotografies de paisatges amb els quals el pintor va mantenir una estreta relació des de la seva infantesa. La inauguració tindrà lloc a les 12 hores i es podrà visitar fins al 26 de febrer, de dilluns a divendres, de 17 a 20 hores. Recordem que la Casa de Cultura Vila-Puig romandrà tancada del 24 de desembre al 6 de gener.
 
Torneig d'escacs
Avui divendres comença el XVI torneig social d'escacs de SQV. Es tracta d'un torneig obert per a socis del club i residents de SQV. La inscripció és gratuïta i cal fer-la enviant un correu electrònic a: gmvictorde@gmail.com. Les partides es jugaran avui a les 18 hores des de l'11 de desembre fins al 5 de febrer, amb una aturada durant les festes de Nadal. El torneig tindrà lloc al club, al carrer Nou.