Atenció ciutadana
L’OAC inicia un nou horari al 2016
A partir de l'1 de febrer l'hora de tancament s'avança de les 20 a les 19 hores
L’Oficina d’Atenció Ciutadana Central iniciarà un nou horari d’atenció a partir de l’1 de febrer de 2016, avançant l’horari de tancament de les 20 a les 19 hores. Aquesta és una de les mesures que se suma al projecte de promoció dels tràmits electrònics, que es preveu impulsar de manera decisiva al llarg d’aquest exercici.
L'Oficina obrirà els dissabtes de 2016 següents: 16 de gener, 20 de febrer, 19 de març, 16 d'abril, 21 de maig, 18 de juny, 17 de setembre, 15 d'octubre, 19 de novembre, 17 de desembre. L'horari d'atenció dels dissabtes és de les 9 a les 14 hores.
Una de les actuacions destacades ha estat l’impuls del Pin ciutadà, un nou sistema d’identificació per realitzar tràmits des de casa. Paral•lelament es preveu que durant el 2016 es comenci a implantar el sistema Digital per Defecte, un nou sistema de descripció dels serveis que presta l’Ajuntament que sempre haurà de preveure la modalitat electrònica i l’omnicanalitat.
Alhora, amb aquest nou horari, l’Oficina oferirà les mateixes hores de prestació que la resta d’oficines de la comarca, que majoritàriament atenen fins les 19 hores.
Si voleu consultar els horaris al detall, els trobareu en aquest enllaç.