Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Sant Quirze celebra el Carnestoltes el 6 de febrer

Fins el 22 de gener es poden realitzar les inscripcions


Sant Quirze celebra el Carnestoltes el 6 de febrer

 El Carnestoltes de Sant Quirze escalfa motors, ja que enguany la celebració es farà el dia 6 de febrer. És per això que ja estan obertes les inscripcions per participar en les diferents opcions que ofereix aquesta festa tan concorreguda al municipi. 

Fins al proper 22 de gener es poden realitzar les inscripcions per participar al Concurs que enguany torna a incloure les següents modalitats: comparses (mínim 10 persones) i paradetes de botifarres. 
En el cas de les modalitats individuals (de 0 a 7 anys, de 8 a 17, i de 18 o més) hi ha temps per inscriure’s fins al proper 29 de gener. 
Les inscripcions es poden fer presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, o en línia.
Com ja és tradició al poble, la festivitat comptarà amb una rua de comparses, l’arenga, el ball de màscares i la tradicional botifarrada a càrrec de les entitats locals.
Les entitats que vulguin muntar una paradeta de botifarres hauran d’inscriure’s prèviament al concurs, anar disfressats i guarnir la paradeta en funció de la temàtica escollida. En aquesta modalitat, hi podrà participar qualsevol entitat inscrita al Registre Municipal d’Entitats i amb la majoria social que s’assignaran seguint les bases de la botifarrada popular acordades pel Grup de Treball de Festa Major.