Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Esports

Dia mundial de l’activitat física 2016

El proper 17 d’abril Sant Quirze se sumarà als beneficis de fer exercici diari


Dia mundial de l’activitat física 2016

La Regidoria de Salut de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, conjuntament amb el Club de Marxa Nòrdica de Sant Quirze Nordic Walks, et proposen que vinguis el proper dia 17 d’abril a la plaça Anselm Clavé a les 9.30 h a aprendre els primers passos de la tècnica de la marxa nòrdica de la mà d’instructors professionals.

L’activitat tindrà una durada d’uns 60-70 minuts que es distribuiran entre l’escalfament, l’aprenentatge dels moviments bàsics de la tècnica, una caminada moderada pels entorns del poble i, per finalitzar, els estiraments.
Recorda portar roba esportiva tipus xandall, samarreta i pantaló o malla esportiva, així com calçat esportiu tancat, petita motxilla o ronyonera amb bidones amb aigua. Si fa sol, porta gorra i ulleres.
Per inscriure’t només has d’enviar un correu a l’adreça: serveisalut@santquirzevalles.cat
Els beneficis de l’activitat física diària
Tinguis l’edat que tinguis, realitzar exercici físic sempre és beneficiós, tant a nivell físic com psicològic. Des dels més petits fins a la gent gran, la realització d’activitat física no té 
Per als més petits, realitzar algun tipus d’activitat física els ajuda a crear un hàbit i augmentar la seva responsabilitat. A més, com que es realitza en forma de joc, aprenen a seguir regles. Quan ja comencen a créixer, en l’època de l’adolescència, la millora de l’autoestima continua sent un dels beneficis més importants de la pràctica esportiva. A més, en aquesta època, l’esport els ajuda a desfogar-se i canalitzar l’agressivitat a través de l’activitat física.
Una vegada s’entra en l’edat adulta, la feina, la casa i la família ocupen gran part del temps. Tot i així, és important trobar una estona diària per fer una mica d’exercici. 
Per últim, entre la gent gran és molt important mantenir un nivell de força i de massa muscular òptim, així com un nivell de mobilitat i d’amplitud de moviments globals molt bo per evitar caigudes que provoquen factures. 
Així doncs, tinguis l’edat que tinguis, reserva’t una estona al dia per fer exercici físic, però sempre sota la supervisió d’un professional que t’ajudarà a assolir els teus objectius.