Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Habitatge

S'aprova el procés d’adjudicació dels habitatges de lloguer que quedin lliures de l'empresa municipal COMU

Es tracta de les promocions de Les Fonts, Can Tuset i Mas Duran III


S'aprova el procés d’adjudicació dels habitatges de lloguer que quedin lliures de l'empresa municipal COMU

La societat municipal COMU Sant Quirze del Vallès SL oferirà els habitatges de lloguer que quedin lliures als sol•licitants inscrits al Registre de Sol•licitants d’Habitatges de protecció oficial de Catalunya, i que estiguin empadronats al municipi. Es tracta de les promocions de Les Fonts, Can Tuset i Mas Duran III.

Per tal de poder participar en el procés cal complir una sèrie de requisits, que podeu consultar en el document relacionat d’aquesta notícia. Entre les condicions, cal ser major de 18 anys i haver estat empadronat durant un any al poble. 
El procediment d’adjudicació dels habitatges es farà seguint l’ordre d’antiguitat d’inscripció al Registre de Sol•licitants: www.registresolicitants.cat/registre/
 
Els contractes de lloguer tindran una durada màxima de tres anys, prorrogables tres anys més. La renda mensual s’actualitzarà anualment segons l’IPC. Aquestes condicions també les trobareu al document relacionat.